Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007

Απορεί κανείς συχνά με την εφευρετικότητα ορισμένων ανθρώπων, οι οποίοι φαίνεται πως δεν έχουν καλύτερη δουλειά από το να σκαρφίζονται τρόπους για το πώς θα εξαπατήσουν, θα παραπλανήσουν και θα κοροϊδέψουν τους άλλους. Συνήθως τα αποτελέσματα αυτής της εφευρετικότητας είναι τόσο γελοία και ο σκοπός τους τόσο προφανής, που προκαλούν στο υποτιθέμενο "θύμα" μικρές, άκρως απολαυστικές, κρίσεις γέλιου.
Πριν από λίγες μέρες, κάποιος κύριος ονόματι Coco Chomba, επικοινώνησε μαζί μου μέσω email και, αφού μου συστήθηκε ως ένας παλιός φίλος από την Παραγουάη και μου θύμισε πόσο του είχα συμπαρασταθεί στην εγχείρηση που έκανε πριν απο 7 χρόνια στην Ασουνσιόν, μου ανακοίνωσε με επίσημο τρόπο πως μου αφήνει 500,000 δολάρια Αμερικής στον τάδε λογαριασμό, τα οποία μπορούσα να παραλάβω από τη δείνα τράπεζα ανά πάσα στιγμή.
Και διερωτώμαι: Ποιός πανίβλακας τα γράφει αυτά; Δεν μπαίνω κάν στον κόπο να ρωτήσω από που βρήκε τη διεύθυνσή μου, ας πάει στο καλό. Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η απίστευτη βλακεία που υπάρχει τελικά στον κόσμο. Είναι δυνατόν, ένα τέτοιο μήνυμα να γίνει πιστευτό; Περιμένεις άνθρωπέ μου, να τρέξω αμέσως στη τράπεζα για να ζητήσω τις 500 χιλιάδες του κυρίου Κόκο Τσόμπα; Καλά, αυτό το όνομα είναι κορυφαίο. Μόνο που το ακούς γελάς. Όπως και να 'χει, ευχαριστώ τον κύριο "Κόκο Τσόμπα" που με έκανε και γέλασα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: